Profil #118416

Er diplomatisk og imødekommende, men foretrækker klar tale og rene linjer, når arbejdsopgaver og -aftaler med kunder/leverandører indgås.
Mestrer multitasking og koordinering på højt plan (er mor til to og gift), og har arbejdet 7 år som salgskoordinator og økonomiansvarlig i reklamevirksomhed.

#effektiv #HAstuderende #løsningsorienteret #selvkørende #businessmedetsmil  

Opdateret 14. marts 2019
Min uddannelse
2015 - 2018

HA

Syddansk Universitet (SDU)

Uddannelsesområde: Økonomi & Revision
Periode: september 2015 - juni 2018
2007 - 2009

Anden kort videregående udd.

Erhvervsakademiet København Nord

Uddannelsesområde: Administration
Periode: november 2007 - november 2009
8
2005 - 2007

Multimediedesigner

Køge Handelsskole

Uddannelsesområde: IT
Periode: august 2005 - juli 2007
Min erhvervserfaring
2007 - 2012

Adm. koordinator & økonomiansvarlig

Virksomhed: Coredesign A/S, Næstved

Ansvarsområder:
* Ordrebehandler – Koordinering ml. kunder og leverandører. Sikre rettidig levering og gnidningsfri sagsgang for kunden.
* Logo og korrekturarbejde – ansvarlig for afstemning af logoopsætninger og korrekturer på produkter ifht. optimal løsning for kunde (alt efter formål).
* Lagerstyring – koordinering med eksterne lagre (3 stk.) ved pakning af ordrer med alt fra 50-2000 gaver.
* Indkøb – Forhandle og sikre yderligere indkøbsfordele ifht. listepriser og derved sikre bedre dækningsbidrag på den enkelte ordre.
* Østenproduktioner – Koordinering med producenter i Kina ved fabriksproduktioner af specialdesignede produkter. Alt fra reel bestilling til decideret korrekturarbejde.
* Grafiske arbejde – Interne opgaver i forbindelse med bl.a. logoudarbejdelse og korrekturgange, samt udarbejdelse af flyers, nyhedsmail og opdatering af website.
* Websiteansvarlig – hovedansvarlig for koordinering af opgaver ifbm. overgang til nyt website. Relevant koordinering/afstemning med bureau, samt reelt arbejde i CMS system.
* Økonomiassistent – fakturering, bogføring, afstemning, lønindberetning, refusionsansøgninger, afgiftsopgørelser etc.
* Elevansvarlig – skolebookning, tilmeldinger, styring af handlingsplaner etc.
* Tekstforfatter – tekstudarbejdelse og korrekturlæsning på div. salgsmateriale.
* Sekretærarbejde – administrativt forefaldende kontor-/sekretærarbejde for
direktører.

Særlige resultater:
Jeg har stået for implementeringen af nyt økonomisystem (Economic) og sikret en flydende
overgang fra gammelt ordresystem til nyt. Dette indebar alt fra grafisk opsætning,
varekatalogisering, sammenkædning af data, og efterfølgende uddannelse af personale for
at sikre en ensartet brug af systemet.

Andet udbytte:
Har fungeret som naturlig sparingspartner (og til tider konfliktmægler) for
kolleger ved forskellige problemstillinger (en slags uformel ”tillidsrepræsentant”, med
direktørens accept herom).
Arbejdsområde: Administration
Periode: november 2007 - oktober 2012
Mine kompetencer
Evner
arbejde med intranet bogføring elevansvarlig excell forhandling hr hr koordinering håndtering af div afgifter til skat indberetninger til skat indkøb af firmagaver indkøb af reklameartikler og tøj indrivelse af manglende betalinger journalisering klargøring til årsregnskab lønkørsel makroøkonomi markedsføring optimering af processer organisation photoshop projektarbejde strategi og ledelse virksomhedsøkonomi analytisk arbejde economic erhvervsjura (privatret) grafisk arbejde håndtering af kontrakter illustrator indkøb innovation kontoafstemning lagerstyring lean ms office regnskab salgsarbejde salgsmails tekstforfatning økonomisk analyse
Sprog på arbejdsniveau
engelsk dansk
Mine præferencer
Jobtype
alle
Arbejdsområde
alle
Geografi
Storkøbenhavn Sydsjælland & Øer Vestsjælland
Læs mere / links
Kontakt mig!




Vi benytter cookies til statistik, sociale medier, bedre brugeroplevelse og advertising via tredjepart. Brug af sitet forudsætter accept af vores privatlivspolitik. Accepter
HPT