Profil #149229

Mit navn er Caroline, og jeg søger nye udfordringer som færdiguddannet. Jeg er positivt stillet over for forandringer og dynamiske miljøer, og har i den forbindelse boet og arbejdet i udlandet. Jeg har samtidig opnået bred indsigt i forskellige perspektiver på erhvervsliv, markedsudvikling, samt kulturel og social udveksling.

Selvstændig fleksibel ledelse teamwork service løsningsorienteret projekt og strategisk planlægning ansvar markedsundersøgelse international handel og relationer  

Opdateret 19. august 2019
Min uddannelse
2017 - 2019

Cand.mag. i Tværkulturelle Studier

Københavns Universitet

  • Analytisk og teoretisk blik på kulturelle og samfundsforhold
  • Procesorienteret, herunder bringe forskellige perspektiver og løsningsforslag i spil
  • Kommunikere og formidle forskellige fagligheder
  • - Erfaring med tværvidenskabelig teori og metode
    Uddannelsesområde: Humaniora
    Periode: september 2017 - juni 2019
    9
    2013 - 2017

    BA i Kinastudier

    Københavns Universitet

  • Beskæftigelse med Kinas kultur, historie og samfundsforhold
  • Praktisk kendskab til kinesisk sprog, herunder forståelse for at kommunikere på tværs
  • af kulturel baggrund
    - Metodiske og teoretiske indgange til at tilegne mig viden om Kina
    Uddannelsesområde: Humaniora
    Periode: september 2013 - september 2017
    Min erhvervserfaring
    2016 - nu

    Salgsassistent

    HOUSE OF AMBER ApS

  • Erfaring med god kundekontakt, daglig ledelse og at arbejde i et tæt samarbejde
  • Fokus på salg, kommunikation, service og kvalitet
  • - Daglig kommunikation bestående af både engelsk og kinesisk
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: maj 2016 - nu
    2018 - 2018

    Praktikant

    Trade Commission of Denmark, Taipei

  • Aktiv beskæftigelse i et internationalt og dynamisk miljø
  • Markedsresearch, oversættelse, samt udarbejdelse af projekter
  • Kommunikation med virksomheder og deltagelse i møder
  • Selvstændig strategi- og ideudvikling
  • Fleksibel og ansvarlig opgaveløsning
  • - IT-kompetencer: MS-office og CRM
    Arbejdsområde: Eksport
    Periode: februar 2018 - juli 2018
    2012 - 2016

    Manager

  • Medansvarlig for den daglige drift i restauranten herunder sikkerhed, ledelse samt god
  • kundekontakt
  • Fokus på effektiv kommunikation og teamwork for at sikre kvalitet og professionel service
  • - Håndtering af pressede situationer og mange opgaver på en gang
    Arbejdsområde: Salg
    Periode: november 2012 - maj 2016
    Mine kompetencer
    Evner
    ingen angivet
    Sprog på arbejdsniveau
    dansk engelsk
    Mine præferencer
    Jobtype
    Fuldtidsjob Graduate/trainee
    Arbejdsområde
    alle
    Geografi
    Nordsjælland Storkøbenhavn Udlandet (øvrige)
    Kontakt mig!




    Vi benytter cookies til statistik, sociale medier, bedre brugeroplevelse og advertising via tredjepart. Brug af sitet forudsætter accept af vores privatlivspolitik. Accepter
    HPT