Cand.mag. i Mellemøststudier
Syddansk Universitet (SDU)
Cand.merc.
Syddansk Universitet (SDU)
Med uddannelsen opnåede jeg analysemetoder til socio-kulturelle perspektiver på forbrug, marketing og branding samt etnografiske tilgange til at foretage markedsundersøgelser.
Antropolog
Syddansk Universitet (SDU)
Jeg har lært om markeders tilblivelse og funktionsmåde, hvordan organisationer kan navigere i globale og lokale markedsbetingelser samt hvordan mennesker bruger varer og serviceydelser til at danne identitet i forbrugersamfundet. Forståelse for kulturmødet, globaliseringen og dens processer samt evnen til at udføre feltarbejde med henblik på optimering af markeds- og samfundsmæssig indsigt er blandt mine mest centrale kompetencer. Med uddannelsen er jeg kompetent til at varetage analyse, ledelses, og markedsføringsfunktioner både nationalt og internationalt ved brug af antropologisk metode samt gennem kurser der introducerer til ledelse, finansiering, økonomi, regnskab og markedsføring.
Udvekslingsophold
Syddansk Universitet (SDU)
Colombo University, Sri Lanka
Rolle
Selvstændig projektleder på eget projekt samtidig med deltidsstudier
Opgaver
Research design af antropologisk projekt fra grundidé til udførelse til implementering
Rekruttering af egne informanter
Resultater
Sat fokus på ragging-kulturen på 1. semester på fakultet for ledelse og finans på Colombo University.
25 interviewede informanter på 2 måneder som resultat af den gode relationskabelse.
2017-2018
Anden kort videregående udd.
IBC International Business College
Mit arbejde bestod af egen kundeportefølje, kundekontakt både telefonisk og i salgscenteret, canvas kontakt og kunde service af nye og eksisterende kunder.
Endvidere bestod uddannelsen i grundforløb til bank, ejendomshandel og forsikring, hvor forsikring er mit speciale.