Ny på StuderendeOnline? Opret dig!

Profil #247991

Ambitiøs kvinde, på vej mods nye udfordringer i en ny branche. Er oprindeligt uddannet indenfor hotel- og turisme branchen, og har mange års erfaring som leder. Stiler mod kandidatuddannelsen i pædagogisk filosofi, efter endt bachelor, og drømmer om at arbejde indenfor socialområdet med akademisk arbejde eller undervisning.

Opdateret 31. marts 2020
Min uddannelse
10
2017 - 2021

Professionsbachelor (PBA)

Professionshøjskolen Metropol, University College

Professionbachelor i Kristendom, Kultur & Kommunikation

Fra uddannelses guiden: Uddannelsen kvalificerer dig til at varetage opgaver inden for kommunikation, undervisning, organisation og ledelse. Du begynder med en professionsrettet grunduddannelse kristendomskundskab, kultur- og religionsmøde, kommunikation i værdibaserede organisationer, pædagogik og didaktik, religionspædagogik samt organisation og ledelse, herunder også frivillighedskoordinering. Du vil herunder få undervisning i emner som kulturforståelse, religionsmøder, europæisk filosofi- og kulturhistorie, pædagogik, didaktik, organisations- og ledelsesteori, retorik, journalistik, strategisk kommunikation, SoMe, diakoni, kirkehistorie og kristendommens tekster og troslære.

Uddannelsen har som noget særligt et længerevarende tværprofessionelt forløb, og et kristendomsfagligt fordybelsesforløb. Endelig udbydes en række valgfri uddannelseselementer samt to praktikforløb, hvor du har mulighed for at tone uddannelsen i forskellige retninger.
Uddannelsesområde: Humaniora
Periode: oktober 2017 - juli 2021
2012 - 2012

Master

Anden uddannelsesinstitution i udlandet

PDP I REVENUE MANAGEMENT CORNELL, UNIVERSITY, NY, USA) (Påbegyndt juli 2012)

Påbegyndt master i Revenue Management. Gennemført 2 kurser:
• Demand management in Evolving Markets”
• Advanced Revenue Management and Pricing in Hotels”

Der skal i alt bestås 5 kurser, for at opnå certifikat. Afsluttet i december 2012 pga. akut alvorlig sygdom (aneurisme i lillehjernen)
Uddannelsesområde: Økonomi & Revision
Periode: juli 2012 - december 2012
9
2001 - 2003

Serviceøkonom, turisme

Lyngby Uddannelsescenter

Fra uddannelses guiden: Serviceøkonomer beskæftiger sig med at udvikle, planlægge og levere serviceydelser i virksomheder inden for service, turisme samt hotel og restaurant.

På uddannelsen lærer du om organisation og ledelse, økonomi og kunderelationer. Du lærer også om kultur- og samfundsforhold, der påvirker branchen.

Du kan arbejde med hotel- og restaurantledelse, turismeledelse eller serviceledelse fx i kultur- og kongresvirksomheder.
Uddannelsesområde: Administration
Periode: oktober 2001 - juli 2003
Min erhvervserfaring
2019 - nu

Sagsadministrator (Studiejob)

Frederiksberg Boligadvokater

Oprettelse af sager
Fakturering
Bogholderi
Lønadministration.
Arbejdsområde: Administration
Periode: april 2019 - nu
2006 - 2012

Receptionschef og indtægtsstyrer

Hotel Alexandra

• Daglig ledelse af Hotel Alexandras reception
• Ansvarlig for yield & revenue management
• Ansvarlig for budgetstyring af hotelomsætningen og variable hotelomkostninger
• Udarbejdelse af budget i samråd med hoteldirektør
• Udarbejdelse af kvartårlige positionering strategier
• Udarbejdelse af gæstespørgeskemaer og analyser i samråd med direktør
• Udarbejdelse af ugentlige forecast og yield/revenue management tiltag.
• Opretholdelse af serviceniveau (gæsteservice/ gæstepleje)
• Drift af reception: teknisk udstyr, booking, personaleansvar (medarbejderpleje-
herunder piccoloansatte)
• Udarbejdelse og vedligeholdelse af interne job- og funktionsbeskrivelser
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2006 - december 2012
2005 - 2006

Administrativ medarbejder/ receptionist (2005 - 2006)

• Debitorbogholderi (opringninger i tilfælde af overskredet betalingsfrist)
• Opgørelser af timesedler indsendelse til løn • Markedsføring i samråd med direktør
• Forefaldende administrative opgaver
• Receptionsvagter (Gæstebetjening, skranke, telefon, mail/fax)
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2005 - august 2006
2003 - 2005

Souschef

Mørkholt Strand Camping

• Udarbejdelse af budgetter og estimater i samråd med lejrchefen
• Ansvar for cafeteria, butik og information
• Ansvar for personale (herunder arbejdsplaner, jobbeskrivelser, ansættelse)
• Udarbejdelse af markedsføringstiltag og planer i samråd med lejrchefen
Arbejdsområde: Administration
Periode: juni 2003 - august 2005
1997 - 2003

Campingmedarbejder, feriejob

Mørkholt Strand Camping

Indtil det 18. leveår: Rengøring af sanitære område, betjening af kunder på pladsens Cafeteria samt tilberedning af mad i grillbaren. Efter 18. leveår: Information og Butik
Arbejdsområde: Administration
Periode: juni 1997 - maj 2003
1999 - 2000

Hotel Trainee - Udenlandsophold i Østrig

Hotel Panther, Saalbach, Østrig

• Servering i morgenmadsrestauranten
• Bartender i hotellets bar (aften)
Arbejdsområde: Administration
Periode: december 1999 - april 2000
1999 - 1999

Museumsarbejder

Festung Hohensalzburg, Salzburg, Østrig

• Museumsvagt & butiksassistent i souvenirforretningen
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 1999 - november 1999
Mine kompetencer
Evner
administration afrapportering ambitiøs analytisk bogholderi detaljeorienteret handleplaner humanistisk menneskesyn konkurrentanalyser kvalitative interview kvanititative interview ledelse lønadministration målrettet sagsadministration selvstændig servicemanagement social strategisk struktureret tilrettelæggelse af undersøgelser økonomistyring & budgettering
Sprog på arbejdsniveau
dansk engelsk tysk
Mine præferencer
Jobtype
Praktikplads
Arbejdsområde
Administration Data & Analyse Forskning & Udvikling Organisation & Forening Politik & Samfund Socialvæsen Undervisning
Geografi
Storkøbenhavn
Kontakt mig!


HPT