Ny på StuderendeOnline? Opret dig!

Som person er jeg engageret, procesorienteret, innovativ, og løsningsorienteret. Jeg bevarer overblikket og humøret, når der er travlt, ligesom jeg kan prioritere egne opgaver og har det godt med at arbejde med deadlines. Jeg er imødekommende og positiv med et stort servicegen.

HR-assistent HR-konsulent Forretningsudvikler Salgskonsulent Salgskoordinator Key Account Manager Marketingmedarbejder Marketingkoordinator Kommunikationsmedarbejder  

Opdateret 24. juni 2021
Min uddannelse
2019 - 2021

Cand.merc. Economics & Business Administration

Syddansk Universitet (SDU)

[English]
Master's thesis: B2B service companies' relationship marketing on social media. (Character 12).
My education: MSc in Economics and Business Administration - Business and Market Development.
With an MSc degree in Economics and Business Administration, I am qualified to address such vital corporate challenges in a company and I have gain a unique knowledge and understanding of the market-related priorities and strategic considerations.

[Dansk]
Kandidatspeciale: B2B service companies' relationship marketing on social media. (Karakter 12).
Uddannelsen, Cand.merc. Forretnings- og Markedsudvikling indebærer viden om organisationernes forretningsudvikling, markedsføring samt organisering og koordinering af organisationernes eksterne og interne aktiviteter og processer. Endvidere berører min uddannelse områder som relaterer sig til innovation, kommunikation og hvordan disse kan anvendes som konkurrenceparamenter. Jeg har ligeledes anskaffet mig viden omkring ledelsesprocesser, forandringsprocesser og ledelse heraf.
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: januar 2019 - februar 2021
9
2015 - 2018

BA i Designkultur og økonomi

Syddansk Universitet (SDU)

[English]
BA in design culture and economics
Bachelor Project: Transformational leadership and employee satisfaction & Motivation
Design and Cultural Economics introduced me to design in a broad context. I have knowledge about the concept and development of design combined with marketing, project management and organisational theory.

[Dansk]
Designkultur og økonomi (Bachelor)
Bachelorprojekt: Transformationel ledelse og medarbejder tilfredshed & motivation
Denne uddannelse har givet mig forståelse for design i et analytisk, teoretisk, historisk og mediemæssigt perspektiv i kombination med fag, som virksomhedsøkonomi og forbrugeradfærd. Dermed har jeg kendskab til, hvordan design spiller en rolle i organisationer og på markedet.
I uddannelsen har jeg valgt den økonomiske pakke, og har således haft fagene: Finansering, ekstern regnskab, mikroøkonomi og statistik på bachelorgrad.
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 2015 - december 2018
Min erhvervserfaring
2020 - 2021

Projekt samarbejde / Project Collaboration

Dansk Miljørådgivning A/S

Min kandidatafhandling har kvalificeret mig til selvstændigt at varetage erhvervsfunktioner på baggrund af kundskaber og metodiske færdigheder inden for flere fagområder f.eks. inden for salg, marketing og projektledelse. Jeg har systematisk arbejdet på tværs af organisationens enheder, og styrede komplekse og uforudsigelige arbejds-og udviklingssituationer, som forudsat nye løsningsmodeller.

Væsentligste opgaver
· Marketingsindsigt, målgruppeanalyse og interessentanalyse
· Analyse og vurdering af markedsførings-muligheder og udfordringer
· Indsigt, planlægning og koordinering af DMRs eksisterende digitale markedsføringsaktiviteter (Hjemmeside, Søgemaskineoptimering (SEO), Google Adwords, SoMe aktiviteter og e-nyhedsbreve)
· Udvikling af en digital kanal (Webinar), samt bud på, hvordan det kan implementeres internt.
· Formulering af en digital markedsføringsstrategi, samt bud på hvordan det kan implementeres i praksis.

Resultater
· Opnået en karakter på 12
· Opnået et større kendskab til marketing og salg servicevirksomheder.
· Udvikling af en løsningsforslag, samt bud på, hvordan det pågældende forslag kan implementeres i praksis.
· Løsningsforslaget anvendes af DMR, og virksomheden arbejder i høj grad på at videreudvikle det på tværs af enhederne.
Arbejdsområde: Marketing & Reklame
Periode: juli 2020 - februar 2021
2020 - 2020

Projektforløb / Project Collaboration

IPW-systems

Et projektforløb med IPW-systems har kvalificeret mig til at varetage erhvervsfunktioner på baggrund af kundskaber og metodiske færdigheder inden for følgende fagområder: Salg, marketing, salgsledelse og projektledelse.

Væsentligste opgaver
· Marketingsindsigt, målgruppeanalyse og interessentanalyse
· Analyse af kundeporteføljer og markedsposition
· Indsigt, planlægning og koordinering af IPW-systems digitale og offline salgs- marketingsaktiviteter og processer
· Formulering af en digital og offline markedsføringsstrategi, samt bud på hvordan det kan implementeres i praksis


Resultater
· Opnået en karakter på 7
· Større kendskab til marketing og salg i IT-branchen
· Udvikling af en løsningsforslag, samt bud på, hvordan det pågældende forslag kan implementeres i praksis.
Arbejdsområde: Marketing & Reklame
Periode: marts 2020 - september 2020
2011 - 2015

Retail General Manager

Coop Danmark A/S

Jeg har haft det overordnede ansvar for butikken, herunder vagtplanlægning, budgettering, koordinering af salgsaktiviteter, implementering og evaluering af salgsaktiviteter, samt ledelse af 25-35 medarbejdere. Med en omsætning på 36 mio./år, er det en stilling som har krævet stærke ledelseskompetencer og kompetencer inden for regnskab, administration, lønhåndtering, salg, ledelse og kommunikation.

Væsentligste opgaver
· Koordinering, organisering, implementering og evaluering af interne salgsaktiviteter og projekter
· Budget opsætning og opfølgning af salgsaktiviteter via relevante KPI'er.
· Datahåndtering og statistiske analyser af salgsprocesser, samt analyse af butiksregnskaber
· Håndtering og udvikling af interne salgsprocesser
· Oprettelse og opfølgning af ordrer & leverancer
· Reklamationsbehandling og håndtering af kundesager
· Udførelse af kundetilfredshedsmålinger og medarbejdertilfredshedsmålinger.

Resultater
· Succesfulde implementeringer af relevante salgsaktiviteter, som er selvdefineret.
· Udvikling og optimering af butiksomsætning ved succesfuld implementering og evalueringer af de enkelte salgsaktiviteter.
· Udnævnt som månedens butik flere gange pga. salgsresultater og ekstraordinære initiativer
· Budgetoverholdelse
· Øget salgsindsats på kerneområder og forbedret kundeservice, driftsresultat og medarbejdertrivsel
Arbejdsområde: Salg
Periode: oktober 2011 - juli 2015
2010 - 2011

Souschef / Deputy Store Manager

Coop Danmark A/S

Jeg var butikkens næstkommanderende og var med til at sikre kunderne får en god indkøbsoplevelse og at medarbejderne trives. Denne stilling har krævet en deltagelse i den daglige ledelse af medarbejderne og håndtering af salgsaktiviteter, samt opfølgning og evaluering af salgsaktiviteter i samarbejde med ledelsen.

Væsentligste opgaver
· Koordinering, organisering af salgsaktiviteter i samarbejde med ledelsen.
· Planlægning af ressourcer, prioritering og koordinering af projekter og arbejdsopgaverne i samarbejde med ledelsen.
· Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Coop Danmarks værdier og butikskoncepter
· Registrering af ordrer, ansvar for flere kerneområder og salgsopfølgning af kerneområder

Resultater
· Budgetoverholdelse og salgsoptimering af kerneområder i samarbejde med ledelsen
· Kåret til månedens souschef pga. ekstraordinære initiativer
· Succesfulde implementering af relevante salgsaktiviteter i samarbejde med ledelsen.
· Forbedret kundeservice, driftsresultat, medarbejdertrivsel i samarbejde med ledelsen.
Arbejdsområde: Salg
Periode: juli 2010 - september 2011
2007 - 2010

Manager of Sales

Coop Danmark

Jobbet var en blanding mellem daglig praktiske opgaver i butikken, kundeservice og evnen til at have mange bolde i gang. Derudover har jeg haft ansvaret for forskellige kerneområder og åbning/ lukning af butikken.

Væsentligste opgaver
· Ansvaret for Nonfood produkter og Frugt & Grønt
· Salgsopfølgning af Nonfood produkter og Frugt & Grønt via relevante KPI'er
· Ledelse af 3-6 medarbejdere samt ansvaret for oplæring af nye medarbejder

Resultater
· Forbedret kundeservice
· Salgsoptimering af Nonfood produkter og Frugt & Grønt Meget tilfredse chefer, kunder og kolleger
Arbejdsområde: Salg
Periode: august 2007 - juni 2010
2008 - 2008

Møbelsælger / Furniture Seller

Biva Møbler

Jobbet var en blanding af salg, vejledning og rådgivning om produkterne samt servicering af kunder på et højt og professionelt niveau.

Ansvarsområder
· Personligt salg, vejledning og rådgivning om produkter
· Kunderådgivning om nye løsningsmuligheder og servicering af kunder
· Samling og udlevering af møbler, optimering af showroomet og håndtering af den ugentlige
varemodtagelse

Resultater
· Forbedret kundeservice
· Kreative og inspirerende udstillinger, som understøttet salgsindsatsen
Arbejdsområde: Salg
Periode: maj 2008 - september 2008
2005 - 2007

Salgsassistent / Sales Assistant

Coop Danmark A/S

Som butiksassistent har jeg sikret at kunderne får en god indkøbsoplevelse og kundeoplevelse.

Arbejdsopgaverne var varierende, og var blandt andet
· Servicering af kunder, daglig kundebetjening og kassebetjening
· Vareopfyldning, oprydning og rengøring af butikken

Resultater
· Forbedret kundeservice
Arbejdsområde: Salg
Periode: april 2005 - juli 2007
Mine kompetencer
Evner
billy regnskabsprogram crm-system designværktøjet canva microsoft office pakken spss - statistisk analyseprogram spx-lønsystem
Sprog på arbejdsniveau
arabisk dansk engelsk norsk bokmål svensk tysk
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob Fuldtidsjob Graduate/trainee Studiejob
Arbejdsområde
Administration Data & Analyse Human Resources Kommunikation, Media & SoMe Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Organisation & Forening Projektledelse Salg Økonomi & Forvaltning
Geografi
Midtjylland Nordjylland Sydvestjylland (Esbjerg) Sydøstjylland Sønderjylland Vestjylland Østjylland (Aarhus)
Kontakt mig!


HPT