New at StuderendeOnline? Join us!

Mit navn er Caroline, og jeg søger nye udfordringer som færdiguddannet. Jeg er positivt stillet over for forandringer og dynamiske miljøer, og har i den forbindelse boet og arbejdet i udlandet. Jeg har samtidig opnået bred indsigt i forskellige perspektiver på erhvervsliv, markedsudvikling, samt kulturel og social udveksling.

Selvstændig fleksibel ledelse teamwork service løsningsorienteret projekt og strategisk planlægning ansvar markedsundersøgelse international handel og relationer  

Updated 19. august 2019
My education
2017 - 2019

Cand.mag. i Tværkulturelle Studier

Københavns Universitet

  • Analytisk og teoretisk blik på kulturelle og samfundsforhold
  • Procesorienteret, herunder bringe forskellige perspektiver og løsningsforslag i spil
  • Kommunikere og formidle forskellige fagligheder
  • - Erfaring med tværvidenskabelig teori og metode
    Educational area: Humaniora
    Period: september 2017 - juni 2019
    9
    2013 - 2017

    BA i Kinastudier

    Københavns Universitet

  • Beskæftigelse med Kinas kultur, historie og samfundsforhold
  • Praktisk kendskab til kinesisk sprog, herunder forståelse for at kommunikere på tværs
  • af kulturel baggrund
    - Metodiske og teoretiske indgange til at tilegne mig viden om Kina
    Educational area: Humaniora
    Period: september 2013 - september 2017
    My work experience
    2016 - now

    Salgsassistent

    HOUSE OF AMBER ApS

  • Erfaring med god kundekontakt, daglig ledelse og at arbejde i et tæt samarbejde
  • Fokus på salg, kommunikation, service og kvalitet
  • - Daglig kommunikation bestående af både engelsk og kinesisk
    Work area: Salg
    Period: maj 2016 - now
    2018 - 2018

    Praktikant

    Trade Commission of Denmark, Taipei

  • Aktiv beskæftigelse i et internationalt og dynamisk miljø
  • Markedsresearch, oversættelse, samt udarbejdelse af projekter
  • Kommunikation med virksomheder og deltagelse i møder
  • Selvstændig strategi- og ideudvikling
  • Fleksibel og ansvarlig opgaveløsning
  • - IT-kompetencer: MS-office og CRM
    Work area: Eksport
    Period: februar 2018 - juli 2018
    2012 - 2016

    Manager

  • Medansvarlig for den daglige drift i restauranten herunder sikkerhed, ledelse samt god
  • kundekontakt
  • Fokus på effektiv kommunikation og teamwork for at sikre kvalitet og professionel service
  • - Håndtering af pressede situationer og mange opgaver på en gang
    Work area: Salg
    Period: november 2012 - maj 2016
    My skills and abilities
    Skills
    none specified
    Skills at working proficiency
    dansk engelsk
    My preferences
    Job type
    Fuldtidsjob Graduate/trainee
    Work areas
    any
    Location
    Nordsjælland Storkøbenhavn Udlandet (øvrige)
    Contact me!


    HPT