New at StuderendeOnline? Join us!

Kandidat i Turisme, med en passion for håndtering af udviklingsprojekter indenfor turismesektoren, organisering og promovering af rejser / ture samt kundehåndtering og kundeservice. Besidder også stor erfaring inden for frivilligområdet, hvor jeg kan bidrage med frivilligkoordinering og frivilligledelse.

turisme projektudvikling projektledelse kommunikation destinationsudvikling kundehåndtering frivilligkoordinering rejser frivilligledelse salg kundeservice projekthåndtering  

Updated 18. november 2024
My education
2020 - 2020

Kurser, efteruddannelse og andet

Anden uddannelsesinstitution i Danmark

12-ugers intensivt karriereudviklingsforløb med fokus på følgende 4 områder:
  • 3 måneders projektforløb hos Halberg Hotels
  • Personlig og professionel udvikling gennem mentorforløb
  • Design Sprint uddannelse og træning (træning i innovationsprocesser og designtænkning)
  • - Workshops med fokus på kompetenceudvikling
    Educational area: Marketing & Business
    Period: september 2020 - december 2020
    2020 - 2020

    Kurser, efteruddannelse og andet

    Anden uddannelsesinstitution i Danmark

    7-ugers kursus og projektarbejde på Tietgen Business (Tietgen KompetenceCenter, Odense) med fokus på styrkelse af små og mellemstore virksomheders globale profil. Fokus på kommunikation, marketing, projekthåndtering og innovation.

    Resultat:
    - Forslag til målgruppe, partnere, web, sociale medier og video til øget salg af Astrid Leisner & Søns kvalitetslagner.
    Educational area: Sprog, Media & Kommunikation
    Period: maj 2020 - juli 2020
    2013 - 2016

    Cand.mag. i Turisme

    Aalborg Universitet

    Kandidatuddannelsen i Turisme på Aalborg Universitet er et research- og praksisbaseret studieprogram, der omfatter kurser inden for ledelse, markedskommunikation samt destinationsudvikling. Gennem uddannelsen har jeg erhvervet kompetencer inden for udvikling, implementering og evaluering af projekter inden for turismeindustrien.
    Educational area: Humaniora
    Period: januar 2013 - april 2016
    2010 - 2013

    BA i Engelsk og Internationale Studier (SIS)

    Aalborg Universitet

    Med specialisering inden for virksomhedsforståelse, kommunikation og organisation, giver uddannelsen kompetencer inden for udvikling, udredelse og analysering af opgaver, som kræver samfundsmæssig indsigt samt kulturel og sproglig kompetence.
    Educational area: Humaniora
    Period: september 2010 - juni 2013
    My work experience
    2020 - 2020

    Projektmedarbejder

    Halberg Hotels

    Sammen med en projektgruppe arbejdede jeg på bæredygtighedsprofilen for Hotel Fredericia og Hotel Svendborg, der er samlet under hotelkæden Halberg Hotels. Her er jeg særlig stolt af at have tilført værdi gennem mit arbejde med:
  • Formidling af kontakt til potentielle nye samarbejdspartnere, med fokus på bæredygtighed
  • Idégenerering og konceptudvikling til bæredygtige tiltag ud fra FNs verdensmål
  • Forslag til strategisk kommunikation via SoMe og hjemmeside, med fokus på hotellernes bæredygtighedsprofil
  • Idéudvikling, udarbejdelse og udførelse af medarbejderdage med fokus på workshops omhandlende hotellernes bæredygtige udvikling
  • - Udarbejdelse af rapport med forslag til fremtidig handlingsplan baseret på bl.a. konkurrentanalyse, kunde- og medarbejderinterviews, samt dataanalyse ud fra hotellernes el-, vand- og varmeforbrug
    Work area: Projektledelse
    Period: september 2020 - december 2020
    2019 - 2020

    Rejseleder

    Spies Rejser

  • Håndtering af klage- og kompensationssager
  • Kundeservice, fysisk og elektronisk
  • Salg og ledelse af udflugter
  • Vedligehold af kontakter og partnerskaber (hoteller, biludlejning, restauranter etc.)

  • Resultater:
  • Opnåede flere gange at være blandt dem der solgte for det højeste beløb af udflugter
  • Var med til at håndtere krisesituationer og krisekommunikation i forbindelse med
  • Thomas Cook konkurs, sandstorm på Gran Canaria og coronavirus
    Work area: Kunst & Kultur
    Period: april 2019 - marts 2020
    2018 - 2019

    Frvillig

    Dansk ICYE

    Dansk ICYE arrangerer frivillig- og udvekslingsophold til lande over hele verden. Som
    frivillig medarbejder hjælper jeg til med alt det praktiske i forbindelse med diverse events
    arrangeret under Dansk ICYEs lokalforening på Fyn.
    Work area: Kommunikation, Media & SoMe
    Period: februar 2018 - februar 2019
    2018 - 2019

    Fundraiser

    Charity Guard

    Indsamling af fonde for Danmarks Naturfredningsforening via telefonisk kontakt til private.
    Work area: Kommunikation, Media & SoMe
    Period: december 2018 - februar 2019
    2017 - 2017

    Event Manager

    Youth for Understanding Danmark

    Projektarbejde: Planlægning og gennemførelse at et Åbent Hus arrangement, med formålet at informere folkeskole- og gymnasieelever samt undervisere om mulighederne for udveksling samt forældregenerationen om muligheden for at blive værtsfamilie.

    Resultater:
    • Større opmærksomhed omkring YFU bl.a. gennem pressemeddelelser, annoncer, koordinering af klassepræsentationer.
    • Indhold for Åbent Hus bestående af bl.a. informationsmøde, oplæg og kulturelle boder med mulighed for at ”se, høre og smage” på de forskellige lande, hvorigennem YFU Danmark tilbyder udvekslingsophold.
    • Fik reaktiveret og motiveret de frivillige og koordineret deres indsats.
    Work area: Projektledelse
    Period: marts 2017 - april 2017
    2016 - 2016

    HR & Business Administration

    European Student Placement Agency

    ESPA UK tilbyder internships af høj kvalitet i hele Storbritannien.

    Resultater
    • Fik matchet kandidater til højt profilerede internationale virksomheder som eksempelvis teknologivirksomheden Dyson og smørermiddelfabrikanten Castrol.
    • Fik via af sociale medier og direkte kontakt til universiteter, sørget for at synliggøre ESPA UK iblandt studerende.
    Work area: Human Resources
    Period: juli 2016 - august 2016
    2015 - 2015

    Kursusleder

    EF Education First

    • I samarbejde med Aktivitetsleder, ansvarlig for ledelsen af et hold på 34 internationale studerende i alderen 14 til 17 på en 3-ugers sprogrejse.
    • Ansvarlig for 21 danske sprogstuderendes tryghed og sikkerhed fra afrejse til hjemkomst.
    • I samarbejde med internationalt hold af ledere, ansvarlig for aktiviteter og udflugter for de sprogstuderende.

    Resultater:
    • Var i samarbejde med det danske team af kursusledere, med til at opnå en tilfredshedsrate fra kursuseleverne på 4,6 ud af 5, hvilket var den næsthøjeste rating nogensinde for EF Danmark.
    Work area: Ledelse & Planlægning
    Period: juli 2015 - juli 2015
    2014 - 2014

    PR Koordinator

    INTERNeX International Exchange

    Praktikophold: INTERNeX International Exchange specialiserer sig i praktikum- og arbejdsophold i Canada, New Zealand og en række andre lande.

    Resultater:
    • Fik organiseret events og aktiviteter såvel som dags- og weekendture, hvor antal deltagere typisk lå på mellem 16 og 36 af INTERNeXs programdeltagere.
    • Bidrog til INTERNeX social media identitet gennem Facebook, Wordpress, Flickr, Twitter og YouTube.
    • Fik tilrettelagt og udført orienteringer for nyligt ankomne programdeltagere i Canada.
    • Fik indsamlet materiale til udarbejdelse af rapport, der kortlagde kundeværdien af INTERNeXs events, sociale aktiviteter samt generelle service.
    Work area: Projektledelse
    Period: juli 2014 - december 2014
    2012 - 2013

    Team Member og Team Leader

    Som Team Leader havde jeg ansvaret for at mit team på 4 medlemmer fungerede. Teamets opgave var at rekruttere studerende til virksomhedspraktik i udlandet.

    Resultater:
    • Sikrede fortsat høj kvalitet i AIESECs praktik- og frivilligprogrammer, gennem interview og valg af kandidater med den rette indstilling.
    • Sikrede høj tilfredshed iblandt praktikansøgere, gennem kvalificeret rådgivning og vejledning omkring ansøgningsprocedure, forberedelse og hjælp under ophold.
    Work area: Ledelse & Planlægning
    Period: februar 2012 - juli 2013
    2010 - 2010

    Frivillig gennem Europæisk Volontørtjeneste

    Romford YMCA

    Assisterede i de daglige gøremål under afdelingerne Housing, Catering, Childcare og Site Operations.

    Udbytte:
    • Lærte at arbejde i en international arbejdskultur.
    Work area: Organisation & Forening
    Period: februar 2010 - august 2010
    My skills and abilities
    Skills
    destinationsudvikling frivilligkoordinering frivilligledelse kundehåndtering kundeservice markedskommunikation projekthåndtering projektledelse projektudvikling rejser salg turisme
    Skills at working proficiency
    dansk engelsk norsk bokmål svensk
    My preferences
    Job type
    Deltidsjob Fuldtidsjob Graduate/trainee Vikariat
    Work areas
    Kommunikation, Media & SoMe Kunst & Kultur Organisation & Forening
    Location
    Fyn Nordsjælland Storkøbenhavn Sydsjælland & Øer Udlandet (Norge) Udlandet (Sverige) Udlandet (øvrige) Vestsjælland Øresundsregionen Østjylland (Aarhus) Østsjælland
    Contact me!


    HPT