New at StuderendeOnline? Join us!

Min bacheloruddannelse i Marketing and Management Communications var bygget op omkring to hovedområder; kommunikation og business. I løbet af studiet, har jeg dermed fået ekspertise i en række analyser såsom motivation og adfærd i organisationer, markedssegmentering og forbrugeradfærd, samt statistik og analyse af økonomiske problemstilling

forbrugeradfærd Markedssegmentering motivation marketingsstrategi kommunikation intern og ekstern kommunikationsdicipliner marketing SoMe Influencermarketing  

Updated 24. juni 2020
My education
2019 - 2022

Master, Corporate Communication

Aarhus Universitet

På nuværende tidspunkt har jeg netop færdiggjort 2. semester på min kandidat i Coporate Communication, hvor jeg beskæftiger mig med kommunikationsdiscipliner som eksempelvis organisationskommunikation mellem ledelse og medarbejder og markedskommunikation mellem organisation, brand og forbruger.
Educational area: Marketing & Business
Period: august 2019 - juni 2022
2016 - 2020

BA i Marketing and Management Communication

Aarhus Universitet

Min bacheloruddannelse i Marketing and Management Communications på Aarhus universitet var bygget op omkring to hovedområder; kommunikation og business. Det betyder, at jeg i løbet af studiet, har formået at få ekspertise i en række analyser såsom motivation og adfærd i organisationer, markedssegmentering og forbrugeradfærd, samt statistik og analyse af økonomiske problemstillinger.
Educational area: Marketing & Business
Period: juni 2016 - juni 2020
My skills and abilities
Skills
ambitiøs brand management communication marketing målrettet problem solving selvstændig strategisk
Skills at working proficiency
dansk engelsk kurdisk
My preferences
Job type
Praktikplads Studiejob
Work areas
Kommunikation, Media & SoMe Marketing & Reklame
Location
Østsjælland
Contact me!


HPT